راهنماي تلفنبانک
-(294 Body)  Print

تلفن بانک ثامن خدمتي ديگر از موسسه اعتباري ثامن است که در راستاي گسترش بانکداري الکترونيکي، به صورت 24 ساعته و در تمامي روزهاي هفته در خدمت مشتريان مي باشد .

اين سيستم يکي از سامانه هاي مهم اطلاع رساني مي باشد که به صورت لحظه اي و بدون وقفه در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات لازم را در خصوص حساب هاي ريالي کوتاه مدت معمولي به مشتريان ارائه مي دهد .

نحوه فعال سازي تلفن بانک

  • مراجعه حضوري به شعب موسسه اعتباري ثامن که  درآن افتتاح حساب کرده اند.
  •  تکميل فرم درخواست استفاده از سرويس تلفن بانک موسسه اعتباري ثامن.
  •  دريافت رمز عبور از طريق ارسال پيامکي حاوي رمز اول و دوم برروي گوشي مشتري.
  •  قرار دادن تلفن در حالت TUNE.
  •  تماس با شماره تلفن -89530-021            

نکته1:

 مشتري پس از دريافت پيامک تا 24 ساعت فرصت خواهد داشت، که سرويس تلفن بانک را فعال نمايد، در غير اينصورت رمز ارسال شده منقضي خواهد شد، و جهت دريافت رمز عبوري جديد بايد مجددا به شعبه مراجعه نمايد.

 

منوهاي اصلي تلفنبانک موسسه اعتباري ثامن :

  • خدمات مبتني بر کارت.
  • خدمات مبتني بر حساب.

نکته2 :

جهت استفاده از خدمات مبتني برکارت، ابتدا شماره کارت 16 رقمي خود را وارد نموده و سپس در  انتها دکمه ستاره (*) را وارد نماييد.

نکته 3:

             در ادامه رمزدوم  عبور که از شعبه برروي موبايل شما ارسال شده است را وارد نماييد.

 خدمات مبتني بر کارت :                                                                  

  • کليد يک جهت اطلاع از موجودي حساب.

           کليد دو جهت پرداخت قبوض.

  • کليد چهار جهت دريافت پنج گردش آخرحساب
  • کليد پنج جهت مسدود کردن کارت

         

نکته4 :

 جهت استفاده از خدمات مبتني برحساب ، ابتدا شماره حساب 13 رقمي خود را به صورت کامل بدون در  نظر گرفتن مميز، وارد نموده و سپس درانتها  دکمه ستاره (*) را وارد نماييد.

نکته 5 :

  در ادامه رمز اول عبور که از شعبه بر روي موبايل شما ارسال شده است، را وارد نماييد.

خدمات مبتني بر حساب :

 

  • کليد يک جهت دريافت سه گردش آخر حساب کليد.           
  • کليد دو جهت دريافت گردش حساب از طريق فاکس.
  • کليد سه جهت تغيير رمز اول (حساب ).
  • کليد چهار جهت دريافت خدمات ويژه که شامل موارد زير مي باشند:   
  • کليد يک جهت پرداخت قبوض (اين سرويس درآينده فعال خواهد شد).
  • کليد سه جهت پرداخت اقساط.
  • کليد چهار جهت تغير رمز دوم (کارت).
  • کليد پنج جهت غيرفعال کردن سرويس تلفنبانک.
  • کليد نه بازگشت به منوي اصلي.
  • کليد پنج جهت دريافت موجودي حساب.

   نحوه پرداخت اقساط با تلفنبانک :

  1.  تماس با شماره تلفن 89530-021
  2. کليد 2 جهت انجام عمليات حساب عدد 2 را انتخاب نماييد.
  3. شماره حساب را  به صورت کامل بدون مميز وارد نموده، و در انتها کليد ستاره را فشار دهيد.
  4. رمز  عبوراول تلفنبانک را وارد نموده و کليد ستاره را فشار دهيد.
  5. کليد چهار را جهت خدمات ويژه انتخاب نماييد.
  6. شماره 3 را جهت پرداخت اقساط انتخاب نماييد.
  7. شماره تسهيلات خود را وارد نموده و سپس کليد ستاره را فشار دهيد.
  8.  مبلغ قسط  و جريمه براي ما خوانده ميشود درصورت تاييد کليد يک و در غير اينصورت کليد ديگري     

            را شماره گيري نماييد.

  1. در انتها کد پيگيري ارايه شده را جهت پيگيري ياداشت نماييد.