سامانه تلفن بانک ثامن-کد 629
-(263 Body)  Print

مشتريان گرامي مي توانند با مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب خود،  ضمن تکميل فرم مربوطه و ارائه به متصدي ذي ربط، درخواست فعال سازي تلفن بانک را براي حسابهاي خود بنمايد. پس از ثبت درخواست، پيامکي حاوي رمز اول و دوم براي ايشان ارسال شده و پس از دريافت پيامک تا 24 ساعت براي تماس با شماره 02189530 و فعال سازي اوليه تلفن بانک، فرصت خواهند داشت.
در غير اين صورت رمزهاي دريافتي غير فعال شده و مي بايست مجدداً به شعبه مراجعه نمايند.
تلفن بانک ثامن خدمتي ديگر  از موسسه اعتباري ثامن است که در راستاي گسترش بانکداري الکترونيکي ، به صورت 24 ساعته و در تمامي روزهاي هفته در خدمت مشتريان محترم مي باشد .
 اين سيستم يکي از سامانه هاي مهم بانکداري الکترونيک مي باشدکه بصورت لحظه اي وبدون وقفه (Online Realtime) در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات لازم را در خصوص کليه حسابهاي ريالي مشتريان ارائه مي دهد .
جهت فعال کردن سيستم تلفن بانک خود مي توانيد با مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب، ضمن تکميل فرم مربوطه و ارائه آن به متصدي  زيربط رمز عبور اول و رمز عبور دوم به شماره گوشي همراه شما پيامک مي شود
پس از برقراري تماس با شماره 02189530 مي توانيد از خدمات تلفن بانک استفاده نماييد.

  •  مبتني بر حساب
  •  مبتني بر کارت


خدمات از طريق کارت
در اين حالت مي بايست شماره کارت را وارد نمود.در صورت صحت اطلاعات وارده، رمزعبور دوم از مشتري درخواست شده که با ورود رمز صحيح خدمات ذيل براي مشتري خوانده مي شود

  • موجودي
  • پنچ گردش آخر حساب
  • مسدود کردن کارت

خدمات از طريق حساب
در اين حالت مي بايست شماره حساب به صورت کامل وارد شود و در صورت صحت اطلاعات، رمز عبور اول از مشتري درخواست شده که با ورود رمز صحيح، خدمات ذيل براي مشتري خوانده مي شود

  •   سه گردش آخر حساب
  •    گردش حساب از طريق نمابر
  •   تغيير رمز
  •   موجودي حساب

  خدمات ويژه :

            1- پرداخت قسط
            2 - تغيير رمز دوم
           3 - پرداخت اقساط
            4-غير فعال کردن تلفن بانک

دستور العمل استفاده از تلفنبانک :

 

پس از برقراري تماس با شماره 89530-021 دو روش ذيل جهت ارائه خدمات در اختيار مشتريان قرار خواهد گرفت :

  1. مبتني بر کارت
  2. مبتني بر حساب  

 

تراکنش هاي مبتني بر حساب :

در اين حالت ميبايست شماره حساب به صورت صيح وارد شود در مرحله ي بعد رمز تلفنبانک از مشتري درخواست ميشود و در صورت صحيح بودن رمز پس از اعلام موجودي حساب ليست خدمات به شرح ذيل براي مشتري خوانده ميشود :

  1. سه گردش آخر حساب
  2. گردش حساب از طريق فکس
  3.  تغيير رمز
  4.  خدمات ويژه ( براي استفاده از اين خدمات مشتري ابتدا بايد رمز دوم تلفنبانک خود را وارد کند )
  1. پرداخت قسط
  2. تغيير رمز دوم
  3. غير فعال کردن تلفنبانک

و دکمه ي شماره 9 جهت بازگشت به منوي اصلي ميباشد .

 

تراکنش هاي مبتني بر کارت :

در اين حالت ميبايست شماره کارت  به صورت صحيح وارد شود. در مرحله ي بعد رمز دوم تلفنبانک از مشتري درخواست ميشود و در صورت صحيح بودن رمز ليست خدمات به شرح ذيل براي مشتري خوانده ميشود :

  1. موجودي
  2. پنج گردش آخر کارت
  3. مسدود کردن کارت

 

پرداخت اقساط با تلفنبانک :

  1. تماس با شماره تلفن 89530
  2. گرفتن شماره 2 جهت انجام عمليات حساب عدد 2 را انتخاب مي‌کنيم.
  3. شماره حساب را بدون توجه به مميز وارد کرده و کليد ستاره را فشار مي‌دهيم.
  4. رمز اول تلفنبانک را وارد کرده و کليد ستاره را فشار مي‌دهيم.
  5. شماره چهار را جهت خدمات ويژه انتخاب مي‌کنيم.
  6. شماره 3 را جهت پرداخت اقساط انتخاب نماييد.
  7. شماره تسهيلات خود را وارد کرده و سپس کليد ستاره را فشار مي‌دهيم.
  8. مبلغ قسط  و جريمه براي ما خوانده ميشود درصورت تاييد کليد يک و در غير اينصورت عدد ديگري را شماره گيري مي‌نماييم.
  9. کد پيگيري براي ما خوانده ميشود که بهتر است آن را يادداشت نماييم.